Benvinguts/des a Fem Escola

Informació de benvinguda

Benvinguts/des a l'equip de Fem Escola yes.

En aquest correu us facilitem tota la informació per que pugau començar a preparar-vos e informar-vos del nostre procediment i manera de treballar.

En l'enllaç "documents descarregues" ha d'accedir tothom per tindre la documentació i informació necessària per a començar el curs, dintre d'aquest enllaç teniu la descripció de que s'ha de fer en cada document.

Per últim a l'enllaç, "power-tutorials" teniu expossat un tutorial per a l'utilització del gestor documental, web que utilitzareu per enviar-nos tota la documentació corresponent a nivell anual i mensual com: Dades bancaries, certificat negatiu de delictes sexuals, estadillos mensuals, NUSS, etc. Tindreu que emplenar totes les pestanyes que observeu que estan buides. En segon lloc, teniu un tutorial per saber com utilitzar el clasendo, web que vos servirà per passar llista, saber que dies treballeu en l'any, com cercar les dates personals d'un alumne o com ficar-se en contacta amb el coordinador depenguent de l'incidencia que ha sorgit.També ho teniu al MANUAL DE BENVINGUDA explicat en deteniment.

Vos desitgem un bon inici, i per qualsevol dubte us facilitem els telefons de contacte de l'equp de Fem Escola.

Cris: 644 84 26 04         Marc: 625 63 33 44          Paula: 691 65 15 90      Mireya: 684 417 418                  Sandra: 684 41 07 21

0,236 seg / 45 sql / 3,25 MB